بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پخت شیرینی کشمشی

پخت شیرینی کشمشی

پخت شیرینی کشمشی

شیرینی های کشمشی ، احتمالاً به دلیل بافت نرم و جویدنی و طعم شیرین کره ای بسیار محبوب هستند زیرا خمیرش به سرعت درست می شود و تمام کاری که شما می کنید این است که قاشق ها را روی یک ورق پخت می ریزید. کلوچه تا زمانی که مرکز آنها هنوز نرم باشد و شروع به قهوه ای شدن می کنند اما لبه های آنها یک رنگ قهوه ای طلایی دوست داشتنی است، ها پخته می شوند.

این کلوچه بسار آسان است و  صرفاً مخلوط کردن همه مواد با هم است. حالا از چه نوع کشمشی استفاده کنیم؟ اگرچه من دوست دارم از کشمش تیره در این کلوچه ها استفاده کنم ، شما می توانید از کشمش طلایی استفاده کنید.  تفاوت کشمش ها در این است که کشمش تیره در معرض آفتاب خشک می شود، در حالی که کشمش طلایی ابتدا با دی اکسید گوگرد تیمار می شود تا از تیره شدن آن جلوگیری شود و سپس در هوا خشک می شود تا یک رنگ زرد طلایی داشته باشد. کشمش مانند خرما دارای مقدار زیادی قند است و منبع خوبی از ویتامین ها و آهن است. به دلیل محتوای زیاد قند ، این کوکی ها را برای چند روز نرم و مرطوب نگه می دارد.

مواد لازم شیرینی کشمشی

2 فنجان آرد همه منظوره

2 قاشق چای خوری بیکینگ پودر

1/4 قاشق چایخوری نمک

3/4 فنجان کره بدون نمک ، در دمای اتاق

1 فنجان قند قهوه ای روشن کاملاً بسته بندی شده

1 تخم مرغ بزرگ ، در دمای اتاق

1 قاشق چایخوری عصاره خالص وانیل

3-4 قاشق غذاخوری شیر

1 فنجان کشمش تیره

طرز تهیه

در یک کاسه جداگانه ، آرد ، بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. 

کره را در کاسه همزن برقی خود یا با همزن دستی بزنید تا یکدست و خامه ای شود. شکر را اضافه کنید و حدود 2 دقیقه بزنید تا نرم نرم شود. سپسس تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید. مخلوط آرد را به مایه اضافه کنید و بزنید تا مخلوط شود. به اندازه کافی شیر اضافه کنید تا یک خمیر نرم ایجاد شود. سپس کشمش را اضافه کرده و مخلوط کنید.

برای هر کلوچه ، حدود یک قاشق غذاخوری خمیر را روی کاغذ روغنی آماده بریزید ، و کوکی ها را با فاصله 5 سانتی متر از یکدیگر قرار دهید. کوکی ها را حدود 12 – تا 14 دقیقه ، یا تا زمانی لبه های کوکی ها قهوه ای طلایی شدند، بپزید و از فر خارج کنید و اجازه دهید تا خنک شوند.

این دستور برای حدود 26 کوکی است.




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده