دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» طرز تهیه مربای آلو

طرز تهیه مربای آلو

طرز تهیه مربای آلو

آیا امسال مربای خوشمزه درست کرده اید؟ ما یک مزرعه عالی در نزدیکی خود داریم که از باغ خودمان آلو تولید می کنیم و امروز یک دستور مربای آلوچه آسان و خوشمزه را برای شما آورده ام.


ایده آل برای کروسانت های تازه، پنکیک یا فرنی. تنها چیزی که نیاز دارید دو ماده اولیه و چند لیوان مورد علاقه تان است. دوست دارم از شیشه های قدیمی کنسرو و سس استفاده کنم. از آنجایی که هنگام خرید توجه بیشتری می کنم که بسته بندی پایدار و شیشه ای باشد، زیباترین لیوان ها را جمع آوری و نگهداری می کنم و بعداً از آنها استفاده می کنم.


مواد لازم:

3 کیلوگرم آلو، 1 کیلوگرم شکر (3:1)، 150 میلی لیتر شربت افرا، آب نصف لیمو و ادویه دلخواه (1 بسته وانیل، 1 قاشق چایخوری دارچین، 1 قاشق چایخوری هل)


طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

طرز تهیه:

1. آلوها را از وسط نصف کرده، هسته آنها را خارج کنید و به قطعات کوچک‌تر برش دهید.

2. آلو، شکر، شربت افرا، آب لیمو و ادویه ها را در قابلمه ای بریزید. محتویات را به آرامی گرم کنید و در حالی که به آرامی هم می زنید، به جوش بیاورید.

3. آلوها را حدود 10 دقیقه بجوشانید و در شیشه هایی که آماده کرده اید بریزید و ببندید.

شکر باعث ماندگاری مربا می شود. اگر می خواهید مقدار شکر را افزایش دهید، 6-7 قاشق غذاخوری دانه چیا اضافه کنید.



مربای آلو خوشمزه فقط با ۳ ماده و شربت افرا. برای صبحانه با نان شیرینی تازه یا کروسان خوب است!

فقط 3 کیلوگرم آلو خرد شده را با 800 گرم نیشکر خام و 150 میلی لیتر شربت افرا، چند برش مانند دارچین یا وانیل به مدت 10 دقیقه بپزید، در شیشه های استریل شده را پر کنید، آماده است!


من دوست دارم دوباره از شیشه های قدیمی ام برای مربا استفاده کنم. من شیشه های ترشی زیبا را در آشپزخانه جمع می کنم و آنها را دور نمی اندازم. راستی، آیا می‌دانستید که شیشه عمر نامحدودی دارد و می‌توان بی‌نهایت ذوب و استفاده مجدد کرد؟ مراکز بازیافت محلی خود را برای بازیافت کوزه ها، بطری های قدیمی و غیره بیابید. این تأثیر زیادی بر محیط زیست ما دارد و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند!



ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده